Zondagsbrief

Elke zondag wordt bij binnenkomst de zondagsbrief uitgedeeld. Hierin staat informatie over de kerkdienst, activiteiten in de komende week, overzicht van gemeenteleden die ziek zijn en andere informatie.

Het is mogelijk  de zondagsbrief via e-mail te ontvangen. Stuur daarvoor een mail naar zondagsbrief@lindtsekerk.nl

Grote letter liedboek

Sinds kort zijn wij in het bezit van de groot letter editie van het Nieuwe Liedboek. Helaas bestaat deze editie uit twee onhandig grote en ook zware mappen op A4 formaat. Daarom zijn we van plan om van te voren een setje klaar te leggen met de liederen van de zondag op groot formaat. Om een idee te krijgen van het aantal setjes dat we nodig hebben, willen we u vragen aan de scriba te laten weten als u behoefte heeft aan de liederen op groot formaat.

Scriba: Ad Kleiberg - 078 6104324 of 06 47520222 of stuur een e-mail